Sunday, January 9, 2011

my FIRST kiSSESS ... mUUUaaaahhhhhhh

jumaaat malam 7/1/11 best sangat22.. aku kuar makan ngan  ngan family baru!!!!!!!!!!!
kitorang g makan kat kajang.. sedap satay kajang,, tapi bukan hj samuri punyer.. ni lain pnyer..pas2 minum air tebu dier sedap sangat22.. nie semua plan abah my hubby.. becoze nak celebrate bufday dyer.. 
pastu dalam kereta otw ke sana macam biasa lah asyik2 aku kena bahan jer,, tambah2 ngan abah dyer,, malu pon ada.. tapi best ...
alah mesti x best gambar luper ambil.. law x ermm...
pastu  bler otw nak balik.. aku nak cium pipi mak my hubby tercium mulut lahh.muahhhh. pas2 hebohh. melekat.... mesti lepas nie bertambah sayang.. mak dyer pon gelak.. aku menjerit... x sengaja lahh
aku dah anggap mak mentua aku sebagai mak betul aku.. n selalu jmper mak n ayh dier.. 
lepas nie aku ada appoinment klas memasak.. hahhah belajar masak ngan mak mentua..happy sangat.. lew tahu makanan favourite dyern style macam mane..



No comments:

Post a Comment